Érkezés
Az A-list Salon & Spa szalonokban körültekintő és pontos kiszolgálásra törekszünk, amihez elengedhetetlenül szükséges a szolgáltatásra szánt idő optimális meghatározása, ezért kérjük, hogy érkezzen kezelése előtt 5 - 10 perccel, így üdvözlőitalunk elfogyasztása közben kényelmesen előkészülhet és ráhangolódhat az Ön által választott kezelésre.

 

Késés
Amennyiben előreláthatólag késve érkezne, kérjük, legyen szíves kollégáink felé bármely elérhetőségünkön jelezni késése időtartamát, melynek fényében igyekszünk a legoptimálisabb ajánlatot tenni Önnek, hogy kezelése megvalósulhasson a rendelkezésünkre álló időtartamban.

 

Időpont törlése vagy módosítása
Kérjük, amennyiben időpontját törölni vagy módosítani szeretné, azt legkésőbb a lefoglalt időpont előtt 24 órával, hétfői időpont esetén a megelőző szombat reggeléig legyen kedves jelezni számunkra, hogy kollégáinknak lehetősége legyen a felszabadult időpontot felajánlani más vendégek részére.

 

Megjelenés elmulasztása a lefoglalt időpontban

Ha Ön törzsvásárlónk, és 3 alkalommal nem jelzi felénk, hogy nem tud eljönni az Ön által foglalt időpontra, törzsvásárlói státusza regisztrált vendég státuszra módosul. A 3. meg nem jelenést követően, a szalon szabályzata értelmében csak abban az esetben tudunk újabb időpontot biztosítani az Ön részére, ha:
- az időpontot tárgynapon foglalja le és a választott szalonban kollégáinknál üresedés van
- vagy az időpont lefoglalásával egyidejűleg készpénzben vagy átutalással a foglalt szolgáltatás értékének 50%-át regisztrációs díjként kiegyenlíti felénk


Ha Ön regisztrált vendégünk, és 2 alkalommal nem jelzi felénk, hogy nem tud eljönni az Ön által foglalt időpontra, a 2. meg nem jelenést követően, a szalon szabályzata értelmében csak abban az esetben tudunk újabb időpontot biztosítani az Ön részére, ha:
- az időpontot tárgynapon foglalja le és a választott szalonban üresedés van
- vagy az időpont lefoglalásával egyidejűleg készpénzben vagy átutalással a foglalt szolgáltatás értékének 50%-át előlegként kiegyenlíti felénk

Felhívjuk figyelmét arra, hogy nem áll módunkban időpontot foglalni azon regisztrált vendégeink részére, akik három, valamint azon törzsvásárlóink részére, akik négy alkalommal is figyelmen kívül hagyták foglalási szabályzatunkat.

 

Megértését és a szabályzat betartását tisztelettel megköszönjük!

Üdvözlettel:

A-list Salon & Spa Management

 



Érdekesnek találtad ezt a cikket?
Kapcsolódó témáink: Fodrászat, Kozmetika, Kéz- és lábápolás, Masszázs, Halpedikűr, Esküvő, Csomagok, Trend, A-List Salon&SPA, összes téma