Promóciók | Törzsvásárlói program
HU | ENG

Foglalási szabályzat

Új vendégként szeretnél hozzánk időpontot foglalni?

Nagyon örülünk, hogy minket választottál szépség rutinodhoz! 

Mielőtt 1. alkalommal szeretnél időpontot foglalni kollégáinkhoz, kérjük vedd figyelembe szabályzatunkat, miszerint rendelkezésre állási díj ellenében tudjuk foglalásodat véglegesíteni. 

 

Foglalás menete:

készítünk számodra egy feltételes foglalást,

emailben megkapod a regisztrációs díj összegét.

 

Foglalásod véglegesítéséhez lehetőséged van emailben online kártyás fizetéssel vagy személyesen bármelyik szalonunkban rendezni. 

Amikor a befizetett összeg jóváíródik, SMS-ben és email-ben visszaigazoljuk számodra a befoglalt időpontodat. Természetesen amikor ellátogatsz hozzánk a befizetett összeg automatikusan jóváíródik számodra.

 Abban az esetben, ha nem jelensz meg, vagy 24 órán belül törlöd időpontodat, szabályzatunk alapján az általad befizetett összeg foglalási díjra módosul, ami kollégáinknak a rendelkezésre állási díját fedezi.

Szabályzatunk alapján a befizetett összeget semmilyen formában nem áll módunkban visszatéríteni számodra.

Abban az esetben, ha 24 órán kívül mondod le időpontodat, rendszerünk az általad befizetett összeget automatikusan hozzá rendeli a profilodhoz, így a következő látogatásod alkalmával fel tudod használni.

 

Időpont törlése vagy áthelyezése másik időpontra 24 órán kívül

telefonon: hétfőtől szombatig 9:00-20:00 - vasárnap 10:00-17:00

email-ben vagy Messenger-en lehetőségeinkhez mérten: hétfőtől-szombatig 9.00-18.00

 

Időpont törlése vagy áthelyezése másik időpontra 24 órán belül

 

Tudjuk, hogy bárkivel előfordulhat, hogy az utolsó pillanatban kell, hogy lemondja vagy áthelyezze az időpontját, ezért 1 éven belül 2 alkalmat biztosítunk számodra térítésmentesen.

A 3. alkalommal szabályzatunk alapján rendszerünk automatikusan felszámolja kollégánk rendelkezésre állási díját, mely nem tartalmazza az esetleges anyagköltséget. 

A rendelkezésre állási díjat lehetőséged van email-ben online bankkártyás fizetéssel vagy személyesen, szalonjaink bármelyikében rendezni felénk.

(Ez abban az esetben is érvényes, ha az időpontod áthelyezését vagy törlését betegség miatt kéred.)

 

Ha nem jelensz meg az általad foglalt időpontban

Időpontodról 2 nappal előtte küldünk egy emlékeztető email-t és előző nap pedig telefonodra SMS-t.

Szabályzatunk alapján, amennyiben semmilyen tájékoztatást nem kapunk tőled a befoglalt időpontodig, rendszerünk automatikusan felszámolja kollégánk rendelkezésre állási díját, mely nem tartalmazza az esetleges anyagköltséget.

 

Kollégánk betegsége esetén:

Természetesen velünk is előfordul, hogy szükséges időpontodat módosítani.

Szabályzatunk alapján, úgy tudunk számodra 24%-os kedvezményt biztosítani, ha az általunk lemondott szolgáltatás nem törlésre, hanem áthelyezésre kerül. 

Ezzel szeretnénk megköszönni rugalmasságodat!

(A kedvezmény automatikusan levonásra kerül, mely a rendelkezésre állási díj összegéből vonódik le, kizárólag erre az áthelyezett foglalásra vonatkozik.)

Késés esetén:

Az idő fontos számunkra is, hiszen Téged sem szeretnénk megvárakoztatni. Abban az esetben, ha késésben vagy, kérjük ezt jelezd felénk mihamarabb telefonon, hogy időben tudjunk róla.

- 10 percen belül ügyesek vagyunk, megoldjuk!

 

Több, mint 10 perces késés esetén:

Több, mint 10 perces késés esetén a fennmaradt időt tudjuk számodra biztosítani. Fizetéskor kollégáink az általad befoglalt szolgáltatást fogják felszámítani. 

Abban az esetben, ha miattunk történik a csúszás és nem tudjuk az általad kért szolgáltatást elvégezni, az igénybe vett szolgáltatás árából 10%-os kedvezményt biztosítunk számodra.

 

Késés esetén, ha a szolgáltatásra már nincsen elég idő:

Előfordulhat, hogy nagyobb késésnél a kért szolgáltatást nem tudjuk biztosítani. Ilyenkor kérésedre egy új időpontot foglalunk számodra.

Fontos! Ha az új időponton nem jelensz meg, vagy 24 órán belül lemondod, rendszerünk automatikusan felszámolja az általad kihagyott szolgáltatás árát. 

(Ez abban az esetben is érvényes, ha betegség miatt nem jelensz meg vagy mondod le az időpontod, hiszen az előző időpontodat már elmulasztottad.)

 

Garancia:

Manikűr - pedikűr esetén 4 napon belül van lehetőséged garanciális javítást kérni. Ezen az intervallumon túl, kizárólag abban az esetben tudod a garanciális javítást érvényesíteni, ha mi nem tudunk számodra 4 napon belül időpontot biztosítani, maximális idő 1 hét.

A fodrászatban 1 hét garanciát tudunk vállalni, abban az esetben, ha ezt előzetesen email-ben vagy telefonon jelzed felénk.

Koordinátoraink készséggel állnak rendelkezésedre!

Fontos! Abban az esetben, ha nyilatkozatot írsz alá arról, hogy nem áll módunkban garanciát vállalni az elvégzett munkára, javításra nincs lehetőség.

 

A foglalás menetéről részletes tájékoztatót az alábbi hivatkozásra kattintva olvashatsz:
https://www.a-list.hu/hu/blog/idopontfoglalas-menete

 

Üdvözlettel:

Az A-List Koordinátor Csapata

A-List Salon & Spa

www.a-list.hu



Érdekesnek találtad ezt a cikket?
Kapcsolódó témáink: A-list Salon & Spa Csomagok Esküvő Fodrászat Halpedikűr Kéz- és lábápolás Kozmetika Manikűr Masszázs Nyereményjáték Pedikűr Trend Összes téma