Promóciók | Törzsvásárlói program | Blog
HU | ENG

Foglalási szabályzat

Foglalási szabályzat:

Időpontodról 2 nappal előtte és aznap is küldünk egy emlékeztető e-mailt, valamint a szolgáltatás napja előtt SMS-t.


Lemondási szabályzatunk ÚJ és online Regisztrált vendégeink számára: 

Új vendégként, ahhoz hogy időpontot foglalhass hozzánk az első 2 alkalommal, FOGLALÁSI DÍJ befizetése után tudjuk véglegesíteni számodra a foglalásodat, amely a szolgáltatás igénybevételekor jóváírásra kerül a végösszegből.

A befizetést személyesen vagy ONLINE kártyás fizetéssel tudod rendezni a foglalást követően másnap 12 óráig.

Amennyiben nem kerül befizetésre a foglalási díj rendszerünk automatikusan törli a feltételesen foglalt időpontot.

Erről recepciós koordinátoraink adnak tájékoztatást és a kiküldött emailben olvashatod a fizetés pontos lépéseit.

Időpontodról 2 nappal előtte és aznap is küldünk egy emlékeztető e-mailt, valamint a szolgáltatás előtti nap SMS-t.

Időpont törlése vagy áthelyezése:

Időpontodat 1 alkalommal tudod 24 órán KÍVÜL áthelyeztetni recepciós kollégánkkal TELEFONON vagy személyesen nyitvatartási időben.

E-mail, Facebook, Instagram, Whatsapp és SMS üzenetben NEM áll módunkban időpontodat áthelyezni.

Amennyiben időpontodon 24 órán belül nem számíthatunk/számíthattunk rád vagy az időpontodról több, mint 10 percet késtél és már nem tudjuk elvégezni a szolgáltatást, rendszerünk foglalási díjadat automatikusan LEMONDÁSI díjjá minősíti át.

(betegség esetén is)


IDŐPONT TÖRLÉSE:

1. Visszaigazoló e-mailben 

2. Kattints a törlés gombra (piros)

3. Jelentkezz be fiókodba

(e-mail cím, amire a visszaigazoló e-mailt kaptad) 

A sikeres törlésről 10 percen belül e-mailt és SMS-t is küldünk!


Lemondási szabályzatunk Törzsvendégeink számára:

24 órán belül 2 alkalommal tudod térítésmentesen áthelyezni vagy törölni az időpontodat 1 éven belül (365 nap).

Ezekről az alkalmakról e-mailben és SMS-ben is tájékoztatunk Téged.

A 3. alkalommal rendszerünk automatikusan felszámolja kollégánk rendelkezésre állási díját, amit be tudsz fizetni ONLINE kártyás fizetéssel.

Amikor a lemondási díj befizetésre kerül, újabb 2 lemondási lehetőséget biztosítunk számodra.

Szabályzatunk BETEGSÉGRE is vonatkozik, hisz 2 alkalommal térítésmentes lemondást biztosítunk Törzsvásárlóink számára.

Ha nem szeretnéd megtéríteni számunkra a lemondott alkalmat, szabályzatunk alapján ÚJ IDŐPONTOT csak foglalási díj befizetése ellenében tudunk biztosítani számodra, amelyet 24 órán belüli lemondás vagy nem megjelenés esetén NEM áll módunkban visszatéríteni számodra.  

A Törzsvásárlói árakat továbbra is biztosítjuk számodra.

Ha 1 éven belül (365 nap) nem veszel igénybe szolgáltatást szalonjaink bármelyikében, megszűnik Törzsvásárlói státuszod.


Foglalási díj PROMÓCIÓS szolgáltatások kapcsán:

 Időszakos, illetve promóciós szolgáltatásaink alkalmával minden esetben foglalási díj ellenében tudjuk véglegesíteni az időpontfoglalást Új, Online regisztrált és Törzsvendégeink számára is.

Ez a befizetett összeg a szolgáltatás igénybevételekor jóváírásra kerül a végösszegből. 

24 órán kívüli és belüli lemondás esetén Új, Online regisztrált és Törzsvendégeink számára a foglalási szabályzatban leírt lemondási feltételek érvényesek.


Kollégánk betegsége esetén:

Természetesen velünk is előfordul, hogy kollégánk lebetegszik, minden ilyen esetben értesítünk téged e-mailben és SMS-ben egyaránt. Ha időpontodat áthelyezhetjük, megköszönve rugalmasságodat egyszeri 10%-os kedvezményt biztosítunk a lefoglalt időpontod alkalmával, amit rendszerünk automatikusan levon a fizetésnél.


Több, mint 10 perc késés esetén:

Az idő fontos számunkra is, hiszen Téged sem szeretnénk megvárakoztatni.

Több, mint 10 perces késés esetén a fennmaradó időt tudjuk számodra biztosítani.

Kérjük vedd figyelembe, hogy Kollégáink rendelkezésre álltak, ezért az általad befoglalt teljes szolgáltatást szükséges felszámolnunk.


Ha mi késünk több, mint 10 percet:

Abban az esetben, ha miattunk történik a csúszás és nem tudjuk az általad kért szolgáltatást elvégezni, az igénybe vett szolgáltatás árából egyszeri 10%-os kedvezményt biztosítunk számodra.


ÁFÁS számla igényedet kérlek előre jelezd recepciós koordinátoraink felé!


KÉSZPÉNZ

KÁRTYÁS  FIZETÉS:

BARION online kártyás fizetés

shop.a-list.hu

Image

Image 

Szép kártya (online)

OTP, MKB, K&H

(a bank jelszavadat fogja kérni)

Image


Garancia:

Manikűr - pedikűr esetén 1 héten belül van lehetőséged garanciális javítást kérni. 

Kozmetikában 1 héten belül van lehetőséged garanciális javítást kérni.

Fodrászatban festés vagy hajvágás esetén 1 héten belül van lehetőséged garanciális javítást kérni.

Brazil keratinos hajkiegyenesítésnél 1 hónapon belül van lehetőség javításra a felhasznált ANYAGKÖLTSÉG megtérítése ellenében.

 

Amire szükségünk van:

- fotó e-mailben (marketing@a-list.hu) 

48 órán belül felvesszük veled a kapcsolatot.

FONTOS!

Abban az esetben ha az online platformok valamelyikén szalonunkat bármilyen negatív minősítés éri, a garanciális javítást nem áll módunkban biztosítani!


Szeretnél hozzánk időpontot foglalni?

ONLINE FOGLALÁSI KISOKOS

 

Üdvözlettel:

Az A-List Koordinátor Csapata

A-List Salon & Spa

www.a-list.hu



Érdekesnek találtad ezt a cikket?



Sütiket és más technológiát használunk a weboldal működéséhez, statisztikához, a tartalmak és hirdetések, ajánlatok személyre szabásához, és az így gyűjtött adatok média-, hirdető- és elemző partnereinkkel történő megosztásához. Partnereink ezeket kombinálhatják más adatokkal is. Az Elfogadom gombra kattintással hozzájárulsz mindezekhez. A hozzájárulásod tartalmát a További beállítások gomb alatt állíthatod be, amit bármikor módosíthatsz. Adatvédelmi Tájékoztató