
Az időpontfoglalás menetéről szóló részletes tájékoztatónkért, kérjük, kattintson az alábbi hivatkozásra:
https://www.a-list.hu/hu/blog/idopontfoglalas-menete
Az idő ugyanúgy fontos számunkra is, mint Önnek, ezért:
Abban az esetben ha 24 órán belül szeretné áthelyeztetni vagy törölni időpontját ennek semmi akadálya az alábbi feltételekkel:
Törzsvásárlóinknak 1 éven belül 2-szer van lehetősége módosítani vagy törölni az időpontját, a 3. alkalommal rendszerünk automatikusan elveszi a törzsvásárlói státuszt, erről e-mailben tájékoztatjuk vendégeinket.
Regisztrált vendég esetében 1 éven belül 2-szer van lehetősége módosítani vagy törölni az időpontját a 3. alkalommal rendszerünk automatikusan törli az új időpont foglalási lehetőségét.
Mindkét esetben ha szeretné megtartani a törzsvásárlói vagy regisztrált státuszát, nincs más teendője mint az utolsó elmaradt szolgáltatás értékének 100%-át megtéríteni felénk.
Ezt megteheti személyesen vagy átutalással, kérjük vegye fel a kapcsolatot Magda Balázzsal, General Managerünkkel az alábbi elérhetőségünkön: peoplemanager@a-list.hu.
Abban az esetben ha 1 éven belül 1-szer sem látogat el szalonjaink egyikébe sem, rendszerünk automatikusan törli a státuszát.
GDPR szabályzatunk szerint ha Ön nem szeretné, hogy a továbbiakban rendszerünkben adatait tároljuk, kérjük küldjön e-mailt Magda Balázs General Manager-ünk részére a peoplemanager@a-list.hu email címre, ezután 3 napon belül rendszerünkből töröljük minden adatát beleértve az előzményeit is visszavonhatatlanul, erről rendszerűnk e-mailben értesíti Önt.
Felhívjuk figyelmét arra, hogy azon törzs- és regisztrált vendégeink részére, akik a fent leírtakat nem tartják tiszteletben, nem áll módunkban további időpontot adni, és a rendszer automatikusan törli státuszát.
Egy apró ajándékkal kedveskedünk vendégeinknek, ezzel megköszönve rugalmasságukat.
Köszönjük szíves megértését és együttműködését!
Üdvözlettel:
A-list Salon & Spa Management
Érdekesnek találtad ezt a cikket?