Promóciók | Törzsvásárlói program
HU | ENG

Foglalási szabályzat

Időpont törlése vagy módosítása az időpontot megelőző 24 órán kívül

Bármikor törölhető vagy áthelyezhető az időpont.

 

Időpont törlése vagy áthelyezése másik időpontra 24 órán belül

Bármikor lehetőséged van időpontodat lemondani vagy áthelyeztetni 24 órán belül, legfeljebb 2 alkalommal. Ilyenkor a következő látogatásodnál rendszerünk automatikusan felszámolja számodra az elmaradt szolgáltatás értékének anyagköltséggel csökkentett összegét, amely kollégánk munkadíját fedezi. (Ez abban az esetben is érvényes, ha az időpontod áthelyezését vagy törlését betegség miatt kéred.)

 

Ha nem jelensz meg az általad foglalt időpontban

Abban az esetben, ha nem jelensz meg az általad foglalt időpontban, és ezt nem jelzed felénk legalább 24 órával a lefoglalt időpont előtt, rendszerünk automatikusan felszámolja az elmulasztott szolgáltatás árát.

(Ez abban az esetben is érvényes, ha betegség miatt nem jelensz meg.)

Abban az esetben, ha erre 2 alkalommal is sor is kerül, rendszerünk automatikusan zárolja az újabb foglalás lehetőségét mindaddig, amíg meg nem téríted szalonunk számára a befoglalt szolgáltatás értékének anyagköltséggel csökkentett összegét, amely kollégánk munkadíját fedezi.

(Ez abban az esetben is érvényes, ha betegség miatt nem jelensz meg.)

A zárolásról e-mailben értesítünk.

 

Késés esetén, 10 percen belül:

Az idő fontos számunkra is, hiszen Téged sem szeretnénk megvárakoztatni. Abban az esetben, ha késésben vagy, kérjük, ezt jelezd felénk mihamarabb telefonon, hogy fel tudjunk rá készülni.
- 10 percen belül ügyesek vagyunk, megoldjuk

 

Több, mint 10 perces késés esetén:

A rendelkezésre álló időt tudjuk biztosítani számodra, hiszen nem várakoztathatjuk meg a következő vendéget. Kérjük, vedd figyelembe, hogy ebben az esetben is a befoglalt szolgáltatás teljes költségét szükséges felszámolnunk kollégánk számára.

Abban az esetben, ha miattunk történik a csúszás, és nem tudjuk az általad befoglalt szolgáltatást elvégezni, mi kárpótlunk Téged.

Az igénybe vett szolgáltatás árából 10%-os kedvezményt biztosítunk számodra, amennyiben nem tudjuk elvégezni az általad kért szolgáltatást.

 

Késés esetén, ha a szolgáltatásra már nincsen elég idő:

Előfordulhat, hogy nagyobb késésnél a kért szolgáltatást nem tudjuk biztosítani. Ilyenkor kérésedre egy új időpontot foglalunk számodra.

Fontos! Ha az új időponton nem jelensz meg, vagy 24 órán belül lemondod, következő látogatásod alkalmával rendszerünk automatikusan felszámolja az általad kihagyott szolgáltatás árát. (Ez abban az esetben is érvényes, ha betegség miatt nem jelensz meg vagy mondod le az időpontod, hiszen az előző időpontodat már elmulasztottad.)

 

Új vendégként szeretnél hozzánk időpontot foglalni?

Nagy örömünkre szolgál, hogy bennünket választottál! Szeretettel várunk bármelyik szalonunkban, és ezúton szeretnénk megkérni arra, hogy mielőtt időpontot foglalsz, olvasd el foglalási szabályzatunkat.

Amennyiben első alkalommal látogatsz el hozzánk, kérjük, vedd figyelembe, hogy ha nem jelensz meg az általad foglalt időpontban, rendszerünk automatikusan zárolja az újabb foglalás lehetőségét mindaddig, amíg a befoglalt szolgáltatás árát meg nem téríted szalonunk számára. (Ez abban az esetben is érvényes, ha betegség miatt nem jelensz meg az általad foglalt időpontban.)

A zárolásról e-mailben értesítünk.

 

Elérsz minket:

- telefonon
- sms-ben
- e-mailben vagy Messengeren.

Kérjük, vedd figyelembe, hogy az e-mailben és Messengeren történő megkereséseket lehetőségeinkhez mérten tudjuk fogadni, azaz: hétfőtől-szombatig 9.00 és 19.00 óra között. A lemondás leggyorsabb módja, ha telefonon keresel fel bennünket.

 

Kollégánk betegsége esetén:

Kollégánk megbetegedése esetén, amennyiben nem tudjuk megoldani a helyettesítést, és szükséges áthelyeznünk 24 órán belül az időpontot, az áthelyezett szolgáltatás árából 24%-os kedvezményt biztosítunk számodra, megköszönve rugalmasságodat.

 

Garancia:

Garanciális javításra 4 napon belül van lehetőség festés és körömlakk javítása esetén. Ezen az intervallumon túl kizárólag abban az esetben tudunk garanciális javítást végezni, ha foglalási naptárunk telítettsége miatt nem sikerül számodra 4 napon belül időpontot biztosítanunk. Ebben az esetben is legkésőbb 1 héten belül fogadunk, hogy a javítást mihamarabb megoldjuk számodra.

Fontos! Abban az esetben, ha nyilatkozatot írsz alá arról, hogy nem áll módunkban garanciát vállalni az elvégzett munkára, javításra nincs lehetőség.

A foglalás menetéről részletes tájékoztatót az alábbi hivatkozásra kattintva olvashatsz:
https://www.a-list.hu/hu/blog/idopontfoglalas-menete

 

Üdvözlettel:

Az A-List Koordinátor Csapata

A-List Salon & Spa

www.a-list.hu



Érdekesnek találtad ezt a cikket?
Kapcsolódó témáink: A-list Salon & Spa Csomagok Esküvő Fodrászat Halpedikűr Kéz- és lábápolás Kozmetika Manikűr Masszázs Nyereményjáték Pedikűr Trend Összes téma