Promóciók | Törzsvásárlói program
HU | ENG

Foglalási szabályzat

Szeretnél hozzánk időpontot foglalni?

Nagyon örülünk, hogy minket választottál szépség rutinodhoz! 

 

Foglalás menetéről bővebben itt olvashatsz:

ONLINE FOGLALÁSI KISOKOS

 

Bármikor módodban áll időpontodat lemondani vagy áthelyezni:

Telefonon 9:00 - 19:55 (ne feledd, vasárnap zárva tartunk)

VAGY

ONLINE időpont törléssel (0-24) egy kattintással is megteheted.

Így csináld:

1. Nyisd meg a foglalást visszaigazoló e-mailt.

2. Kattints a törlés gombra.

3. Jelentkezz be fiókodba és töröld a kívánt időpontot.

Sikeres törlésről e-mailt és SMS-t is küldünk.

 

Időpont áthelyezése másik időpontra 24 órán kívül

Megteheted: telefonon, e-mailben vagy messengeren: hétfőtől szombatig 9:00-19:55 között.

 

24 órán belüli időpont lemondása:

Biztosak vagyunk benne, hogy milliónyi oka lehet annak, hogy 24 órán belül kellett törölnöd az időpontodat, ez bárkivel előfordulhat. Lebetegedtél, lehet a csillagállások nem voltak jók vagy egyszerűen csak megfeledkeztél rólunk.

Viszont mi itt voltunk és számítottunk rád, ezért kérjük, legközelebb gondolj ránk és tedd meg ezt 24 órán kívül. Ezzel tudsz segíteni Nekünk, hogy kollégánknak ne legyen kimaradt ideje a lemondásod által.

 

Amire figyelj:

Időpontod törlése/áthelyezése ingyenes, amennyiben ezt legalább 24 órával előbb jelzed felénk.

Ha először jársz nálunk és nem jelensz meg vagy 24 órán belül lemondod illetve módosítod, rendszerünk automatikusan felszámolja az általad kihagyott szolgáltatás rendelkezésre állási díját. 

(Ez abban az esetben is érvényes, ha betegség miatt nem jelensz meg, vagy mondod le az időpontod 24 órán belül.)

 

Regisztrált vendégeinknek és Törzsvásárlóinknak szeretnénk minél több rugalmasságot adni, ezért 1 ÉVEN BELÜL 2 ALKALMAT biztosítunk számukra térítésmentesen 24 órán belüli lemondás/áthelyezés esetén!

 

Az 1 éven belüli 3. 24 órán belüli lemondásodnál/áthelyezésednél viszont szabályzatunk alapján rendszerünk automatikusan felszámolja kollégánk rendelkezésre állási díját, mely nem tartalmazza az esetleges anyagköltséget.  

 

A rendelkezésre állási díjat lehetőséged van e-mailben ONLINE bankkártyás, SZÉP - kártyás fizetéssel vagy személyesen szalonjaink bármelyikében rendezni.

Ha rendezed az elmaradt szolgáltatás díját, ÚJRA tudsz hozzánk időpontot foglalni.

Korrektségedet megköszönve lenullázódik a lemondásaid száma és tiszta lappal indulsz újra.

 

Rendelkezésre állási díj kifizetése:

KÉSZPÉNZBEN személyesen szalonjainkban

Weboldalunkon keresztül ONLINE KÁRTYÁVAL vagy SZÉP - KÁRTYÁVAL

(online fizetés esetén szükséged lesz kártya adataidra, K&H SZÉP - KÁRTYÁNÁL a bank jelszavadat fogja kérni)

 

Amivel segítünk a lefoglalt időpontodnál:

Időpontodról 2 nappal előtte és aznap is küldünk egy emlékeztető e-mailt, valamint előző nap és aznap telefonodra SMS-t.

 

Késés esetén:

Az idő fontos számunkra is, hiszen Téged sem szeretnénk megvárakoztatni.

Abban az esetben, ha késésben vagy, kérjük ezt jelezd felénk mihamarabb telefonon, hogy időben tudjunk róla.

- 10 percen belül ügyesek vagyunk, megoldjuk!

 

Több, mint 10 perces késés esetén:

Több, mint 10 perces késés esetén a fennmaradt időt tudjuk számodra biztosítani.

Fizetéskor kollégáink az általad befoglalt szolgáltatást fogják felszámítani. 

Abban az esetben, ha miattunk történik a csúszás és nem tudjuk az általad kért szolgáltatást elvégezni,

az igénybe vett szolgáltatás árából 10%-os kedvezményt biztosítunk számodra.

 

Késés esetén, ha a szolgáltatásra már nincsen elég idő:

Előfordulhat, hogy nagyobb késésnél a kért szolgáltatást nem tudjuk biztosítani.

Ilyenkor kérésedre egy új időpontot foglalunk számodra.

 

Kollégánk betegsége esetén:

Természetesen velünk is előfordul, hogy szükséges időpontodat módosítani.

Szabályzatunk alapján, úgy tudunk számodra 15 %-os kedvezményt biztosítani,

ha az általunk lemondott szolgáltatás nem törlésre, hanem ÁTHELYEZÉSRE kerül. 

Ezzel szeretnénk megköszönni rugalmasságodat!

(A kedvezmény automatikusan levonásra kerül, mely a rendelkezésre állási díj összegéből vonódik le, kizárólag erre az áthelyezett foglalásra vonatkozik.)

 

Garancia:

Manikűr - pedikűr esetén 1 héten belül van lehetőséged garanciális javítást kérni. 

Fodrászatban festés vagy hajvágás esetén 1 héten belül van lehetőséged garanciális javítást kérni.

Brazil keratinos hajkiegyenesítésnél 1 hónapon belül van lehetőség javításra a felhasznált ANYAGKÖLTSÉG megtérítése mellett.

 

Amire szükségünk van:

- fotó e-mailben (salon@a-list.hu) vagy messengeren

24 órán belül felvesszük veled a kapcsolatot.

FONTOS!

Abban az esetben ha az online platformok valamelyikén szalonunkat bármilyen negatív minősítés éri, a garanciális javítást nem áll módunkban biztosítani!

 

A foglalás menetéről részletes tájékoztatót az alábbi hivatkozásra kattintva olvashatsz:
Online foglalási kisokos

 

Üdvözlettel:

Az A-List Koordinátor Csapata

A-List Salon & Spa

www.a-list.hu



Érdekesnek találtad ezt a cikket?
Kapcsolódó témáink: A-list Salon & Spa Csomagok Esküvő Fodrászat Kéz- és lábápolás Kozmetika Manikűr Nyereményjáték Pedikűr Trend Összes téma