Időpontodat 1 alkalommal tudod 24 órán KÍVÜL áthelyeztetni recepciós kollégánkkal TELEFONON vagy személyesen nyitvatartási időben.
E-mail, Facebook, Instagram, Whatsapp és SMS üzenetben NEM áll módunkban időpontodat áthelyezni.
Amennyiben időpontodon 24 órán belül nem számíthatunk/számíthattunk rád vagy az időpontodról több, mint 10 percet késtél és már nem tudjuk elvégezni a szolgáltatást, rendszerünk foglalási díjadat automatikusan LEMONDÁSI díjjá minősíti át.
(betegség esetén is)
IDŐPONT TÖRLÉSE:
1. Visszaigazoló e-mailben
2. Kattints a törlés gombra (piros)
3. Jelentkezz be fiókodba
(e-mail cím, amire a visszaigazoló e-mailt kaptad)
A sikeres törlésről 10 percen belül e-mailt és SMS-t is küldünk!
24 órán belül 2 alkalommal tudod térítésmentesen áthelyezni vagy törölni az időpontodat 1 éven belül (365 nap).
Ezekről az alkalmakról e-mailben és SMS-ben is tájékoztatunk Téged.
A 3. alkalommal rendszerünk automatikusan felszámolja kollégánk rendelkezésre állási díját, amit be tudsz fizetni ONLINE kártyás fizetéssel.
Amikor a lemondási díj befizetésre kerül, újabb 2 lemondási lehetőséget biztosítunk számodra.
Szabályzatunk BETEGSÉGRE is vonatkozik, hisz 2 alkalommal térítésmentes lemondást biztosítunk Törzsvásárlóink számára.
Ha nem szeretnéd megtéríteni számunkra a lemondott alkalmat, szabályzatunk alapján ÚJ IDŐPONTOT csak foglalási díj befizetése ellenében tudunk biztosítani számodra, amelyet 24 órán belüli lemondás vagy nem megjelenés esetén NEM áll módunkban visszatéríteni számodra.
A Törzsvásárlói árakat továbbra is biztosítjuk számodra.
Ha 1 éven belül (365 nap) nem veszel igénybe szolgáltatást szalonjaink bármelyikében, megszűnik Törzsvásárlói státuszod.
Természetesen velünk is előfordul, hogy kollégánk lebetegszik, minden ilyen esetben értesítünk téged e-mailben és SMS-ben egyaránt. Ha időpontodat áthelyezhetjük, megköszönve rugalmasságodat egyszeri 10%-os kedvezményt biztosítunk a lefoglalt időpontod alkalmával, amit rendszerünk automatikusan levon a fizetésnél.
Az idő fontos számunkra is, hiszen Téged sem szeretnénk megvárakoztatni.
Több, mint 10 perces késés esetén a fennmaradó időt tudjuk számodra biztosítani.
Kérjük vedd figyelembe, hogy Kollégáink rendelkezésre álltak, ezért az általad befoglalt teljes szolgáltatást szükséges felszámolnunk.
Abban az esetben, ha miattunk történik a csúszás és nem tudjuk az általad kért szolgáltatást elvégezni, az igénybe vett szolgáltatás árából egyszeri 10%-os kedvezményt biztosítunk számodra.
ÁFÁS számla igényedet kérlek előre jelezd recepciós koordinátoraink felé!
KÉSZPÉNZ
KÁRTYÁS FIZETÉS:
BARION online kártyás fizetés
shop.a-list.hu
Szép kártya (online)
OTP, MKB, K&H
(a bank jelszavadat fogja kérni)
Manikűr - pedikűr esetén 1 héten belül van lehetőséged garanciális javítást kérni.
Kozmetikában 1 héten belül van lehetőséged garanciális javítást kérni.
Fodrászatban festés vagy hajvágás esetén 1 héten belül van lehetőséged garanciális javítást kérni.
Brazil keratinos hajkiegyenesítésnél 1 hónapon belül van lehetőség javításra a felhasznált ANYAGKÖLTSÉG megtérítése ellenében.
Amire szükségünk van:
- fotó e-mailben (marketing@a-list.hu)
48 órán belül felvesszük veled a kapcsolatot.
FONTOS!
Abban az esetben ha az online platformok valamelyikén szalonunkat bármilyen negatív minősítés éri, a garanciális javítást nem áll módunkban biztosítani!
Az A-List Koordinátor Csapata
A-List Salon & Spa
Érdekesnek találtad ezt a cikket?