
ELSŐ alkalommal jársz Nálunk?
Bizonyos szolgáltatásokat FOGLALÁSI DÍJ befizetése ellenében tudjuk véglegesíteni számodra, ezt a rendszerünk által kiküldött e-mailben vagy személyesen tudod megtenni.
Új vendégként az első 3 alkalommal kéri rendszerünk a befizetést.
Ez fogja biztosítani számodra a befoglalt időpontodat és kollégáink számára, hogy biztos számíthatunk rád!
Időpontodat 1 alkalommal tudod áthelyeztetni recepciós kollégánkkal TELEFONON nyitvatartási időben.
Abban az esetben ha törlöd vagy nem jössz el az időpontodra, a foglalási díjat nem áll módunkban visszatéríteni számodra.
(betegségre is vonatkozik ha ezt nem jelzed felénk)
Ezt telefonon és e-mailen keresztül tudod, Facebook és Instagram üzenetben nem áll módunkban időpontot áthelyezni vagy törölni.
IDŐPONT TÖRLÉSE:
1. Visszaigazoló e-mailben
2. Kattints a törlés gombra (piros)
3. Jelentkezz be fiókodba
(e-mail cím, amire a visszaigazoló e-mailt kaptad)
A sikeres törlésről 10 percen belül e-mailt és SMS-t is küldünk!
Időpontod törlése vagy áthelyezése
díjmentes 24 órán kívül.
Hívj minket nyitvatartási időben!
(SMS-ben, Facebook és Instagram üzenetben nem áll módunkban időpontot áthelyezni vagy törölni)
Biztosak vagyunk benne, hogy milliónyi oka lehet annak, hogy 24 órán belül kellett áthelyezned vagy törölnöd az időpontodat, ez bárkivel előfordulhat.
Kérjük, legközelebb gondolj ránk és tedd meg ezt 24 órán kívül, ezzel tudod segíteni munkánkat, hogy kollégánknak ne legyen kimaradt ideje a lemondásod által.
24 órán belül 2 alkalommal tudod térítésmentesen áthelyezni vagy törölni az időpontodat 1 éven belül (365 nap).
Ezekről az alkalmakról e-mailben
és SMS-ben is tájékoztatunk Téged.
A 3. alkalommal rendszerünk automatikusan felszámolja kollégánk rendelkezésre állási díját (nem a teljes összeget), amit be tudsz fizetni ONLINE vagy személyesen a következő látogatásod alkalmával.
Amikor ez befizetésre került, rendszerünk lenullázza a lemondott szolgáltatásaid számát, így elölről indul az újabb 1 év (365 nap) számodra.
Amennyiben időpontodon nem számíthatunk rád,
rendszerünk automatikusan
felszámolja számodra a lemondási díjat,
amelyet befizethetsz online vagy személyesen szalonjainkban.
(betegségre is vonatkozik ha ezt nem jelzed felénk)
Ha mi mondjuk le 24 órán belül:
Természetesen velünk is előfordul, hogy kollégánk lebetegszik, minden ilyen esetben értesítünk téged e-mailben és SMS-ben egyaránt. Ha időpontodat áthelyezhetjük, megköszönve rugalmasságodat egyszeri 15%-os kedvezményt biztosítunk a lefoglalt időpontod alkalmával, amit rendszerünk automatikusan levon a fizetésnél.
Több, mint 10 perc késés esetén:
Az idő fontos számunkra is, hiszen Téged sem szeretnénk megvárakoztatni.
Több, mint 10 perces késés esetén a fennmaradó időt tudjuk számodra biztosítani, ami az esti zárásra is vonatkozik. Szalonjaink 20:00-ig tartanak nyitva.
Kérjük vedd figyelembe, hogy Kollégáink rendelkezésre álltak, ezért az általad befoglalt szolgáltatást szükséges felszámolnunk.
Ha mi késünk több, mint 10 percet:
Abban az esetben, ha miattunk történik a csúszás és nem tudjuk az általad kért szolgáltatást elvégezni, az igénybe vett szolgáltatás árából egyszeri 10%-os kedvezményt biztosítunk számodra.
Ha nem jelensz meg az időpontodon:
Időpontod van, de nem tudod jelezni felénk, hogy nem tudsz eljönni, esetleg nem tudod felvenni, ha mi keresünk...Szívből sajnáljuk a helyzetet, azonban kollégánk itt volt és számított rád, ezért ebben az esetben rendszerünk szabályzatunk alapján automatikusan felszámolja kollégánk rendelkezésre állási díját, (nem a teljes összeget) amit ONLINE is be tudsz fizetni weboldalunkon keresztül.
ÁFÁS számla igényedet kérlek előre jelezd recepciós koordinátoraink felé!
KÁRTYÁS FIZETÉS:
Barion online kártyás fizetés
Szép kártya
OTP, MKB, K&H
(a bank jelszavadat fogja kérni)
Időpontodról 2 nappal előtte és aznap is küldünk egy emlékeztető e-mailt, valamint aznap telefonodra SMS-t.
Az idő fontos számunkra is, hiszen Téged sem szeretnénk megvárakoztatni.
Abban az esetben, ha késésben vagy, kérjük ezt jelezd felénk mihamarabb telefonon, hogy időben tudjunk róla.
- 10 percen belül ügyesek vagyunk, megoldjuk!
Több, mint 10 perces késés esetén a fennmaradt időt tudjuk számodra biztosítani.
Fizetéskor kollégáink az általad befoglalt szolgáltatást fogják felszámítani.
Abban az esetben, ha miattunk történik a csúszás és nem tudjuk az általad kért szolgáltatást elvégezni,
az igénybe vett szolgáltatás árából 10%-os kedvezményt biztosítunk számodra.
Előfordulhat, hogy nagyobb késésnél a kért szolgáltatást nem tudjuk biztosítani.
Ilyenkor kérésedre egy új időpontot foglalunk számodra.
Természetesen velünk is előfordul, hogy szükséges időpontodat módosítani.
Szabályzatunk alapján, úgy tudunk számodra 15 %-os kedvezményt biztosítani,
ha az általunk lemondott szolgáltatás nem törlésre, hanem ÁTHELYEZÉSRE kerül.
Ezzel szeretnénk megköszönni rugalmasságodat!
(A kedvezmény automatikusan levonásra kerül, mely a rendelkezésre állási díj összegéből vonódik le, kizárólag erre az áthelyezett foglalásra vonatkozik.)
Manikűr - pedikűr esetén 1 héten belül van lehetőséged garanciális javítást kérni.
Kozmetikában szempillaépítésre 1 héten belül van lehetőséged garanciális javítást kérni.
Fodrászatban festés vagy hajvágás esetén 1 héten belül van lehetőséged garanciális javítást kérni.
Brazil keratinos hajkiegyenesítésnél 1 hónapon belül van lehetőség javításra a felhasznált ANYAGKÖLTSÉG megtérítése mellett.
Amire szükségünk van:
- fotó e-mailben (peoplemanager@a-list.hu)
24 órán belül felvesszük veled a kapcsolatot.
FONTOS!
Abban az esetben ha az online platformok valamelyikén szalonunkat bármilyen negatív minősítés éri, a garanciális javítást nem áll módunkban biztosítani!
Az A-List Koordinátor Csapata
A-List Salon & Spa
Érdekesnek találtad ezt a cikket?