Promóciók | Törzsvásárlói program | Blog
HU | ENG

Foglalási szabályzat

Foglalási szabályzat:

Időpontodról 2 nappal előtte és aznap is küldünk egy emlékeztető e-mailt, valamint a szolgáltatás napja előtt SMS-t.


Lemondási szabályzatunk ÚJ vendégeink számára: 

Új vendégként, ahhoz hogy időpontot foglalhass hozzánk az első 2 alkalommal, FOGLALÁSI DÍJ befizetése után tudjuk véglegesíteni számodra a foglalásodat bizonyos szolgáltatásoknál, amely a szolgáltatás igénybevételekor jóváírásra kerül a végösszegből.

A befizetést személyesen vagy ONLINE kártyás fizetéssel tudod rendezni a foglalást követően másnap 12 óráig.

Amennyiben nem kerül befizetésre a foglalási díj, rendszerünk automatikusan törli a feltételesen foglalt időpontot.


Lemondási szabályzatunk Törzsvendégeink számára:

24 órán belül 2 alkalommal tudod térítésmentesen áthelyezni vagy törölni az időpontodat 1 éven belül (365 nap).

Ezekről az alkalmakról e-mailben és SMS-ben is tájékoztatunk Téged.

A 3. időpontodat foglalási díj befizetése ellenében tudjuk számodra biztosítani.

Abban az esetben, ha 3. alkalommal is lemondásra kerül az időpont, rendszerünk automatikusan felszámolja számodra kollégánk rendelkezésre állási díját.

Amikor a lemondási díj jóváírásra kerül, újabb 2 lemondási lehetőséget biztosítunk számodra 1 éven belül (365 nap).

Szabályzatunk BETEGSÉGRE is vonatkozik, hisz 2 alkalommal térítésmentes lemondást biztosítunk Törzsvásárlóink számára.

Ha nem szeretnéd megtéríteni számunkra a lemondott alkalmat, szabályzatunk alapján ÚJ IDŐPONTOT csak foglalási díj befizetése ellenében tudunk biztosítani számodra.

Időpontodról 2 nappal előtte és aznap is küldünk egy emlékeztető e-mailt, valamint a szolgáltatás előtti nap SMS-t.

Mikor számol fel rendszerünk foglalási díjat Törzsvendégeink számára?

A vezetőség egyéni elbírálás alapján jogosult megvizsgálni a vendég időpontlemondási szokásait, illetve Törzsvásárlói státuszát.

Törzsvendégként egy naptári éven belül (365 nap) ha több, mint 12 alkalommal meghaladod a 24 órán belüli lemondásokat vagy nem megjelenéseket, rendszerünk a következő 10 foglalásodnál automatikusan foglalási díjat fog felszámolni számodra. 

Amennyiben bármilyen kérdésed merülne fel foglalási szabályzatunkkal kapcsolatban, a szalon tulajdonosait a manager@a-list.hu email címen tudod elérni.

Foglalási díj befizetése MINDENKI számára

A foglalási díj a Te döntésed alapján kerül befizetésre, ezért semmilyen esetben nem tudjuk visszatéríteni számodra, ha időközben nem szeretnéd szolgáltatásunkat igénybe venni.

Jó hír azonban, hogy az általad befizetett foglalási díj a befizetés napjától 6 hónapig felhasználható bármely általad kiválasztott szolgáltatásra, szakembertől függetlenül. 

Időpont törlése vagy áthelyezése:

Új és regisztrált vendégként időpontodat 1 alkalommal tudod 24 órán KÍVÜL áthelyeztetni vagy törölni recepciós kollégánkkal TELEFONON vagy személyesen nyitvatartási időben.

Amennyiben időpontodon 24 órán belül nem számíthatunk/számíthattunk rád vagy az időpontodról több, mint 20 percet késtél és már nem tudjuk elvégezni a szolgáltatást, rendszerünk foglalási díjadat automatikusan LEMONDÁSI díjjá minősíti át.

(betegség esetén is)

Ha nem szeretnéd megtéríteni számunkra a lemondott alkalmat, szabályzatunk alapján ÚJ IDŐPONTOT csak foglalási díj befizetése ellenében tudunk biztosítani számodra.

E-mail, Facebook, Instagram, Whatsapp és SMS üzenetben NEM áll módunkban időpontodat áthelyezni.

A vasárnap kapott üzenetekre és hívásokra legkorábban csak hétfőn tudunk reagálni, ugyanis szalonunk vasárnaponként zárva tart!


IDŐPONT TÖRLÉSE:

1. Visszaigazoló e-mailben 

2. Kattints a törlés gombra (piros)

3. Jelentkezz be fiókodba

(e-mail cím, amire a visszaigazoló e-mailt kaptad) 

A sikeres törlésről 10 percen belül e-mailt és SMS-t is küldünk!


Foglalási díj PROMÓCIÓS szolgáltatások kapcsán:

 Időszakos, illetve promóciós szolgáltatásaink alkalmával minden esetben foglalási díj ellenében tudjuk véglegesíteni az időpontfoglalást Új és Törzsvendégeink számára is. Ennek mértékéről recepciós koordinátorunk tájékoztat téged a foglalás során.

Ez a befizetett összeg a szolgáltatás igénybevételekor jóváírásra kerül a végösszegből. 

24 órán kívüli és belüli lemondás esetén Új és Törzsvendégeink számára a foglalási szabályzatban leírt lemondási feltételek érvényesek.


Foglalási és lemondási díj:

Új vendégeink esetében Senior és Art kategóriában dolgozó szakembereinknél rendszerünk NEM kér előleget és lemondási díjat a szolgáltatásokra.

Art Director és Exkluzív kategóriában dolgozó szakembereinknél rendszerünk minden esetben a foglalási díj befizetése után fixálja az időpontot az első 2 alkalommal. 24 órán belüli lemondás vagy meg nem jelenés esetén a foglalási díj lemondási díjjá minősül át és nem áll módunkban visszatéríteni.


Kollégánk betegsége esetén:

Természetesen velünk is előfordul, hogy kollégánk lebetegszik, minden ilyen esetben értesítünk téged e-mailben és SMS-ben egyaránt. Ha időpontodat áthelyezhetjük, megköszönve rugalmasságodat egyszeri 10%-os kedvezményt biztosítunk a lefoglalt időpontod alkalmával, amit rendszerünk automatikusan levon a fizetésnél.


Több, mint 20 perc késés esetén:

Az idő fontos számunkra is, hiszen Téged sem szeretnénk megvárakoztatni.

Több, mint 10 perces késés esetén a fennmaradó időt tudjuk számodra biztosítani.

Kérjük vedd figyelembe, hogy Kollégáink rendelkezésre álltak, ezért az általad befoglalt teljes szolgáltatást szükséges felszámolnunk.


Ha mi késünk több, mint 20 percet:

Abban az esetben, ha miattunk történik a csúszás és nem tudjuk az általad kért szolgáltatást elvégezni, az igénybe vett szolgáltatás árából egyszeri 10%-os kedvezményt biztosítunk számodra.


ÁFÁS számla igényedet kérlek előre jelezd recepciós koordinátoraink felé!


KÉSZPÉNZ

KÁRTYÁS  FIZETÉS:

BARION online kártyás fizetés

shop.a-list.hu

Image

Image 

Szép kártya (online)

OTP, MKB, K&H

(a bank jelszavadat fogja kérni)

Image


Garancia:

Manikűr - pedikűr esetén 1 héten belül van lehetőséged garanciális javítást kérni.

Normál körömlakkal történő lakkozás esetén sajnos nem tudunk garanciát vállalni, ha a cipő felvételekor elkenődik a körömlakk. Kérjük, vedd figyelembe, hogy a normál lakk száradási ideje minimum 2 - 3 óra, ezért ha normál lakkozásra érkezel, hozz magaddal papucsot.

Kozmetikában 1 héten belül van lehetőséged garanciális javítást kérni.

Fodrászatban festés vagy hajvágás esetén 1 héten belül van lehetőséged garanciális javítást kérni.

Brazil keratinos hajkiegyenesítésnél 1 hónapon belül van lehetőség javításra a felhasznált ANYAGKÖLTSÉG megtérítése ellenében. 

Amire szükségünk van:

- fotó e-mailben (marketing@a-list.hu) 

48 órán belül felvesszük veled a kapcsolatot.

FONTOS!

Abban az esetben ha az online platformok valamelyikén szalonunkat bármilyen negatív minősítés éri, a garanciális javítást nem áll módunkban biztosítani!

Amennyiben bármilyen kérdésed merülne fel foglalási szabályzatunkkal kapcsolatban, a szalon tulajdonosait a manager@a-list.hu email címen tudod elérni.

Az A-list Salon & Spa és a Spirit Nail Spa vezetősége nap, mint nap azon dolgozik, hogy stabilitást és megbízhatóságot biztosítson vendégeink és kollégáink számára egyaránt.

Köszönjük vendégeink bizalmát és együttműködését!

Szeretnél hozzánk időpontot foglalni?

ONLINE FOGLALÁSI KISOKOS

Üdvözlettel:

Az A-List Koordinátor Csapata

A-List Salon & Spa

www.a-list.hu



Érdekesnek találtad ezt a cikket?