Promóciók | Törzsvásárlói program | Blog
HU | ENG

Vendégvisszajelzés protokoll

Számunkra fontos vendégeink visszajelzése, ezért nagy figyelmet fordítunk a professzionális atmoszféra kialakítására, legyen szó a felhasznált anyag minőségéről, recepciós koordinátoraink kedvességéről, szakembereink szakmai tudásáról és nem beszélve a háttércsapat fantasztikus munkájáról.

Mindannyian azon dolgozunk, hogy Vendégeink ránk gondolva mosollyal az arcukon foglalják le a következő időpontjukat és nap, mint nap elégedetten távozzanak szalonjainkból.

Bármilyen visszajelzésnek nagyon örülünk, mert hiszünk benne, hogy mindenből fejlődhetünk akár emberileg, akár szakmailag is.

A visszajelzéseket nagy szeretettel várjuk a manager@a-list.hu email címre.

A vendégvisszajelzéseknél minden esetben bevonjuk kollégáinkat, hogy együtt találhassuk meg a legkedvezőbb megoldást mindkét oldal számára, hisz emberből vagyunk, nekünk is vannak érzéseink, nekünk is van lelkiismeretünk és minket is megvisel, ha nem tudjuk a vendégünket az elvártnak megfelelően kiszolgálni.

Minden visszajelzésre őszinte és egyenes választ adunk, utána járunk, hogy ha hibáztunk, miért történhetett és igyekszünk tanulni belőle!

Csak, hogy néhány példával éljünk:

vendégeink jelezték felénk, hogy sokan érzékenyek a tejfehérjére, laktózra, így szalonunkban elérhetővé tettük az alternatív tejeket is, hogy a kávézás igazi kávéházi hangulatot tükrözhessen.

Spirit Nail Spa szalonunk online foglalási rendszerében eddig nem volt elérhető a lakk nélküli manikűr és pedikűr foglalási lehetősége, így otthonról sokkal nehezebb volt vendégeinknek időpontot foglalni.

Természetesen mind a két esetben gyorsan reagáltunk a történtekre, hiszen Vendégeink elégedettsége számunkra a legfontosabb szempont!

Köszönjük az eddigi visszajelzéseket a szalonjainkkal és szakembereinkkel kapcsolatban, reméljük, hogy bármilyen felmerülő esetben gyorsan és hatékonyan tudunk megoldást találni mindenre!

Garancia:

Manikűr - pedikűr esetén 1 héten belül van lehetőséged garanciális javítást kérni. 

Kozmetikában 1 héten belül van lehetőséged garanciális javítást kérni.

Fodrászatban festés vagy hajvágás esetén 1 héten belül van lehetőséged garanciális javítást kérni.

Brazil keratinos hajkiegyenesítésnél 1 hónapon belül van lehetőség javításra a felhasznált ANYAGKÖLTSÉG megtérítése ellenében.

 

Amire szükségünk van:

- fotó e-mailben (marketing@a-list.hu) 

24 órán belül felvesszük veled a kapcsolatot.

FONTOS!

Abban az esetben ha az online platformok valamelyikén szalonunkat bármilyen negatív minősítés éri, a garanciális javítást nem áll módunkban biztosítani!


Üdvözlettel:

Az A-List Koordinátor Csapata

A-List Salon & Spa

www.a-list.hu



Érdekesnek találtad ezt a cikket?