Számunkra fontos vendégeink visszajelzése, ezért nagy figyelmet fordítunk a professzionális atmoszféra kialakítására, legyen szó a felhasznált anyag minőségéről, recepciós koordinátoraink kedvességéről, szakembereink szakmai tudásáról és nem beszélve a háttércsapat fantasztikus munkájáról.
Mindannyian azon dolgozunk, hogy Vendégeink ránk gondolva mosollyal az arcukon foglalják le a következő időpontjukat és nap, mint nap elégedetten távozzanak szalonjainkból.
Bármilyen visszajelzésnek nagyon örülünk, mert hiszünk benne, hogy mindenből fejlődhetünk akár emberileg, akár szakmailag is.
A visszajelzéseket nagy szeretettel várjuk a manager@a-list.hu email címre.
A vendégvisszajelzéseknél minden esetben bevonjuk kollégáinkat, hogy együtt találhassuk meg a legkedvezőbb megoldást mindkét oldal számára, hisz emberből vagyunk, nekünk is vannak érzéseink, nekünk is van lelkiismeretünk és minket is megvisel, ha nem tudjuk a vendégünket az elvártnak megfelelően kiszolgálni.
Minden visszajelzésre őszinte és egyenes választ adunk, utána járunk, hogy ha hibáztunk, miért történhetett és igyekszünk tanulni belőle!
Csak, hogy néhány példával éljünk:
vendégeink jelezték felénk, hogy sokan érzékenyek a tejfehérjére, laktózra, így szalonunkban elérhetővé tettük az alternatív tejeket is, hogy a kávézás igazi kávéházi hangulatot tükrözhessen.
Spirit Nail Spa szalonunk online foglalási rendszerében eddig nem volt elérhető a lakk nélküli manikűr és pedikűr foglalási lehetősége, így otthonról sokkal nehezebb volt vendégeinknek időpontot foglalni.
Természetesen mind a két esetben gyorsan reagáltunk a történtekre, hiszen Vendégeink elégedettsége számunkra a legfontosabb szempont!
Köszönjük az eddigi visszajelzéseket a szalonjainkkal és szakembereinkkel kapcsolatban, reméljük, hogy bármilyen felmerülő esetben gyorsan és hatékonyan tudunk megoldást találni mindenre!
Manikűr - pedikűr esetén 1 héten belül van lehetőséged garanciális javítást kérni.
Kozmetikában 1 héten belül van lehetőséged garanciális javítást kérni.
Fodrászatban festés vagy hajvágás esetén 1 héten belül van lehetőséged garanciális javítást kérni.
Brazil keratinos hajkiegyenesítésnél 1 hónapon belül van lehetőség javításra a felhasznált ANYAGKÖLTSÉG megtérítése ellenében.
Amire szükségünk van:
- fotó e-mailben (marketing@a-list.hu)
24 órán belül felvesszük veled a kapcsolatot.
FONTOS!
Abban az esetben ha az online platformok valamelyikén szalonunkat bármilyen negatív minősítés éri, a garanciális javítást nem áll módunkban biztosítani!
Az A-List Koordinátor Csapata
A-List Salon & Spa
Érdekesnek találtad ezt a cikket?